Pagina's

maandag 29 juni 2020

Sunny Birthday

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


De challenge bij MD is dit keer een zomerkaart. Ik hoop dat een zomerse verjaardagskaart ook goed is. Eigenlijk heb ik niet zoveel zomerse spulletjes, maar gelukkig had ik nog wel een knipvel met zomerse Snoesjes, dus dat werd een van de plaatjes mijn uitgangspunt om mee te gaan werken. Verder heb ik het geprobeerd om het zomers te maken door de kleurtjes te gebruiken die in het plaatje zitten. De bloemetjes heb ik gestempeld op het designpapier, dat ik ook gebruikt heb voor het letterboard. Leuke dots als bloemenhartjes en klaar waren mijn zomerbloemen. Helaas is het weer vandaag niet zo zonnige als toen ik de kaart maakte.

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Kaartkarton groen
  • Designpapier PK9105 "Belle Fleur"
  • Designpapier PK9147 "Aqua color"
  • Knipvel 3DHM0054 "Zomersnoesjes"
  • Designfolder DF3454 Karin Joan's Letter Board
  • Clear stamps KJ1702 "Gewoon Speciaal"(Bloemtjes)
  • Craftable CR1360 "Basic: Passe Partouts (cirkel)"
  • Craftable CR15008 "Punch Die Smileys"
  • Creatable LR0261 "Topirary and butterfly" (vlinder)
  • Enamal dots PL4516 " Floral Hearts"
  • DSL4038_13 "Leaf

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Een prachtige zomerse kaart Patricia!Ik blijf de snoesjes leuk vinden!
    Groetjes Suzan
    DTMD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Heel erg mooi.
    Leuk dat je mee doet met onze "zomer" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zomerse kaart heb je gemaakt met Snoesje Patricia,
    Leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden Patricia
    Gezellig dat je meedoet met onze zomerchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen