Pagina's

dinsdag 30 juni 2020

Loaded envelope

Dit keer laat ik een loaded envelope zien.


Dit leuke idee zag ik laatst in een live-uitzending van Reanne en kan je hier vinden, mocht je die uitzending ook willen zien. Ik vond het wel leuk om deze loaded envelope als cadeautje te maken voor mijn moeder.


Ik heb er wat echte cadeautjes in gestopt en een paar zelfgemaakte, zoals een boekenlegger. Ik was van plan om hem nog wat voller te stoppen, maar de ideetjes kwamen wat aan de late kant en ik was er wellicht iets te laat aan begonnen om het op tijd af te hebben voor haar verjaardag. Volgende keer beter. Ze was er in ieder geval heel erg blij mee.


De digi op de boekenlegger heb ik ingekleurd met de CCRB-markers. En hieronder zie je nog het eindresultaat.



Gebruikte materialen:
  • Designpapier 30 x 30cm CR02378/17A "Natural beauties"
  • Craftable CR1212 "Tags and tickets"
  • Craftable CR1250 "Border stitch"
  • Craftable CR1360 "Basic: Passe Partouts (cirkel)"
  • Craftable CR1353 "Label XL & labels XS"
  • Craftable CR1352 "Labels (basic shape)"
  • Collectable COL1320 "Circle die & Sentiments"
  • Collectable COL1443 "Karins bird, hearts & tag"
  • Clear stamps CS1056 "Proost by Marleen"
  • Clear stamps MM1620 "Henriette's teksten"
  • Clear stamps #COC-020 "Leuks"
  • Vilten bloem (als embellisment)
  • Digi komt van Catch the Bug Challenge blog
  • Houten knijpertjes
  • Lint


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten