Pagina's

zondag 14 juni 2020

Probeersel

Vandaag laat ik een pagina zien die een plekje heeft gekregen in mijn agenda.


Tijdens het Pinksterweekend waren er leuke Live-workshops bij Hobbyvision. Eentje daarvan was van Ilse Hoekstra en zij liet ons de glaasjes-techniek zien. Die techniek vond ik wel leuk om ook eens te proberen. Nu heb ik geen professionele waterverf, maar ik dacht ik probeer het gewoon met de meest eenvoudige waterverf, want die heb ik in huis. Voor een eerste probeersel vind ik de pagina erg geslaagd. Er zitten nog een paar schoonheidsfoutjes in, maar ja, daar leer ik weer van.


De tekst heb ik gemaakt met de dymo-tang. En zo heb ik een leuke pagina voor in mijn agenda.

Gebruikte materialen:
  • Aquarelpapier 300gr
  • Waterverf 
  • Glaasjes
  • Collectable COL1303 "Flowers and leaf 1" 
  • Diverse stempels

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Prachtige pagina!
    Mooi kleur gebruik. Ik zie geen schoonheidsfoutjes :)
    Tekst met de tang maakt het geheel mooi af.
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen