Pagina's

zaterdag 13 juni 2020

Mini-album

Vandaag laat ik jullie het begin van een mini-album zien.


Gedurende deze thuisblijf-tijd bedacht ik me dat het toch wel leuk is om wat herinneringen over deze tijd te bewaren. En toen die leuke camera-kit uitkwam, was ik om. Met die kit ga ik mijn herinneringen boekje maken.


Dit is het begin van mijn boekje. Nu de pagina's vol gaan plakken met mijn verzamelde herinneringen. Dit zullen o.a.foto's zijn, maar ook stempels en stansen als ik van de herinneringen vergeten was een foto te maken :-).

Gebruikte materialen:
  • Kraftpapier
  • Diverse soorten (restjes) designpapier
  • 1763 "Camera Insert Kit"
  • 1764 "Camera Insert Kit Extra's"
  • Clear stamp STAMP0120 "Texture 5"
  • Boekringen



Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten