Pagina's

zondag 9 mei 2021

Een bloemetje

Een bloemetje hoort erbij vandaag op Moederdag.


Naast wat bloemetjes voor in de tuin, heb ik voor mijn moeder deze papierenversie van een hortensia gemaakt. Kan ze er elke dag van genieten.  


De bloemen zijn bewerkt met distress ink salty ocean en faded jeans. Voor de bladeren heb ik crushed olive en peeled paint gebruikt.


Het fotolijstje of shadow box heb ik gemaakt naar aanleiding van een beschrijving of youtube, zie hieronder voor de link, en is gemaakt van een vel cardstock van 30.5x30.5cm  oftewel 12 x12 inch. Om er een echt fotolijstje van te maken heb ik er een standaard  en een ophangsysteem opgeplakt .

YouTube: KWarner Studio - Tutorial: Shadow Box

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit 30.5x30.5cm (12 x12 inch)
  • Jute papier 
  • Stans 1774 "Florals 2"
  • 6002/0290 "Card holder"
  • 6002/0411 'Hangsysteem"
  • Meeldraden groen


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten