Pagina's

zaterdag 22 mei 2021

Mini notitieblokje houder

Vandaag een leuke notitieblokjehouder om te laten zien.


Onlangs kreeg ik bij een bestelling van wat hobbyartikelen het patroon van deze leuke mini notitieblokjehouder tezamen met het notitieblokje. 


Ik ben er direct mee aan de slag gegaan en heb het geheel een beetje in de kleur van het notitieblokje gehouden. Ik heb gewerkt met een mask stencil en distress ink "mowed lane". Verder heb ik het meerkatje ingekleurd met mijn zig-markers.


Wat een leuk projectje was dit om te maken.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Mask stencil PS8068 "Leopard"
  • EC0183 "Eline's Animals Meercats"
  • CS1058 "Banners by Marleen"
  • Clear stamps CS0993 "Post voor jou"
  • Touw zwart/wit
  • Post-it blokje

 
 
Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk. Hulde. Waar kan je het patroon voor dit notitiebloc houdertje kopen? Super. Gabriella

    BeantwoordenVerwijderen