Pagina's

donderdag 6 mei 2021

Proost

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien.


Ik zag op het MD-challenge blog dat het thema dit keer een verjaardagskaart is. Aangezien ik een kaart voor mijn vader nodig had, ben ik maar aan de slag gegaan met de producten van MD. Kan ik meteen weer een keertje meedoen met de challenge. Het model van deze kaart vond ik in Hobbyjournaal nr17. Ik heb het model een beetje aangepast door aan de rechterkant op een andere manier het woord proost te maken. Vond ik uiteindelijk leuker bij de bierpul staan.  Het bierflesje en bierpul zijn bewerkt met distress ink rustic wilderness en muster seed. De bierpul is gemaakt met de mok-stans en de "l" uit het alfabet en een onderdeel van de pakjes-stans. Het schuim heb ik gemaakt van diverse wolkjes. 



Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton ecru
  • Designpapier PK9108 "Garden Party"
  • Collectable COL1449 "Alphabeth XL"
  • Creatable LR0687 "Hot drink"
  • Collectable COL1482 "Beer by Marleen"
  • Craftable CR1488 "Presents by Marleen"
  • CS1058 "Banner by Marleen"
  • Clear stamps CS1056 "Proost by Marleen"
  • JU0840 "Twine"
  • 6002/0199 'Wolken"
  • Pons "Wolk"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:
 
Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor je vader. Leuk zo met de letters aan de zijkant.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet met de challenge Patricia,
    de verjaardagskaart voor je vader is enig,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte mannenkaart, zal je vader blij mee zijn.
    Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagschallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi.
    Leuk dat je mee doet met onze "verjaardagkaart" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke verjaardagskaart Patricia!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezondheid op de verjaardag van je vader! Leuk en creatief gemaakt
    Bedankt voor het meedoen met de “verjaardagskaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke verjaardagskaart voor je vader!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen