Pagina's

donderdag 13 mei 2021

Kerstpost

Donderdag, kerstkaartendag.


Dit is mijn eerste kerstkaart voor dit jaar. Meestal ben ik hier al mee bezig vanaf het begin van het jaar, maar om een of andere reden was dat nog niet gelukt, te weinig inspiratie. Totdat ik onlangs in mijn in kerst-art journal bezig was, toen ontstond het idee van deze kaart en die ben ik maar meteen uit gaan werken. Op deze kaart staat het versturen van kerstkaarten centraal, ik heb al mijn hobbyspulletjes die met "post" te maken hebben voor de dag gehaald en zo is deze kaart ontstaan.

Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15 x 15cm
  • Kaartkarton rood, wit, groen
  • Designpapier PK9107 "Don&Daisy"
  • Creatable LR0142 "Poinsettia mini"
  • Creatable LR0181 'Dennetak"
  • Creatable LR0205 "Fence" (vogeltje)
  • Creatable LR0378 "Zilverspar"
  • Craftable CR1518 "Envelop by Marleen"
  • Craftable CR1519 "Mailbox by Marleen"
  • Collectable COL1337 "Eline's envelope"
  • Clear stamps EC0151 "Eline's Kerstwensen"
  • Clear stamps EC0142 "Eline's X-mas mail"
  • Clear stamps CS1070 "Christmas mail by Marleen"
  • CS1058 "Banner by Marleen"
  • Touw
  • Plaksteentjes

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Een mooie kerstkaart in vrolijke kleuren Patricia. Leuk je te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met al die post, Patricia. Leuk dat je via je art-journal op het idee kwam.
    Gezellig dat je er nu weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met die overvolle brievenbus. Leuke frisse kleuren heb je gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk deze kaart met kerstpost Patricia, mooie frisse kleurtjes gebruikt..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen