Pagina's

donderdag 20 mei 2021

Fijne kerst

Het is donderdag vandaag, dus weer tijd voor  een kerstkaart.


Zo heb ik weken geen kerstkaart gemaakt en zo heb ik er 2 achterelkaar gemaakt. Ik zag de nieuwe challenge bij MD voorbijkomen en toen moest ik meteen aan dit kaartmodel denken. Ik had de mal van DDBD al een hele tijd in huis, maar het kwam er maar niet van om wat mee te maken. Tot nu. Ik heb designpapier gebruikt dat aan 2 kanten bedrukt is, is heel handig voor dit model kaart vind ik. En laat het nou ook nog eens precies bij het knipvel van Snoesjes passen en het is niet eens kerstpapier.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit
  • Designpapier PK9168 "I love Holland"
  • 470.713.329 "Dutch Card Art Double Display A4"
  • Knipvel 3DHM0065 "Snow Snoesjes"
  • Creatable LR 0142 'Poinsettia mini"
  • Creatable LR0440 "Knitted had and mittens"
  • Creatable LR0556 "Forest trees"
  • Craftable CR1359 "Basic: Passe Partouts (vierkant)"
  • CS1058 "Banners by Marleen"
  • Collectable COL1482 "Beer by Marleen" (alleen het sterretje)
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Clear stamps HT1611 'Border snow"
  • Stans "sterren"
  • Organzalint

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
Bij de challenge van MD doe ik mee voor de gezelligheid, aangezien ik bij de vorige challenge een prijsje heb gewonnen en deze lag van de week in de brievenbus. 







Knutselgroetjes,


14 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kerstkaart Patricia, zo een gaaf vouw modelletje en een super lief snoesje erop!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart, Patricia. Leuk dat je de smaak weer te pakken hebt met de kerstkaarten :-) En mooi model is dit!
    Gisteren had ik een erg lange werkdag, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
    Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Patricia met het leuke snoesje!
    Gefeliciteerd met je prijs!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi model kerstkaart Patricia.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart, en ook zo'n mooi modelletje.. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Patricia, de DDBD mal is zeker enig, nog gefeliciteerd met je gewonnen prijs, leuk dat je weer meedoet,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe kerstkaart met je schattige snoesje op!
    leuke prijs! veel plezier ermee
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die snoesjes zijn zo schattig. Dit model kaart is ook heel mooi en inderdaad past het papier perfect bij het plaatje. Heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kerstkaart. Daar zit echt wel meer dan 1 vouw in!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooie kerstkaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge meer dan 1 vouw

    groetjes jolanda bongers
    dt md challengeblog

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je voor de gezellighid meedoet Patricia en veel plezier met je prijs.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes

    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Patricia, en voor de gezelligheid meedoen is toch ook leuk!?
    Leuk dat je meedoet met de “meer dan 1 vouw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow... wat een mooie kaart. Erg leuk om de achterkant van het dessin papier te gebruiken met het altijd schattige plaatje van de Snoesjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen