Pagina's

zondag 13 oktober 2024

Boo!

Vandaag weer eens een pagina uit mijn Art Journal om te laten zien.


Eind van de maand is het Halloween. Ook al doe ik daar niets aan, vindt ik het toch wel leuk om zo af en toe wat met dat thema iets te maken. Ik had nog wat ideetjes liggen, die ik eens uit wilde werken in mijn Art Journal. In dit geval is het idee een mummie-pagina, langs zien komen op Pinterest als kaart.


De randen van de pagina heb ik geblendt met Distress Ink "gathered twigs". Linnen kaartkarton (A5-formaat) heb ik in delen gescheurd. Deze delen heb ik stuk voor stuk geblendt met dezelfde kleur distress ink als de pagina. 


Vervolgens heb ik de losse delen stuk voor stuk op de pagina geplakt. Een stukje open gelaten waar de wiebelogen op geplakt zijn. Nog een toepasselijk tekst erbij en klaar is de mummie-pagina.


Gebruikte materialen:
  • Linnen kaartkarton wit
  • Wiebelogen
  • 1902 Planner Essentials "Halloween set 2" (letters)
  • 1741 Planner Essentials 23 "Retro Alphabet Trio"(uitroepteken)

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten