Pagina's

zaterdag 12 oktober 2024

Kleurenwaaier

Vandaag laat ik een kleurenwaaier zien.


Deze kleurenwaaier maakte ik n.a.v. van een youtube flimpje hoe je met Distress Embossing Glaze werkt. Hoewel ik (nog) niet zoveel kleurtjes hiervan heb, vond ik het wel een goed idee om een kleurenwaaier te maken, zodat je een beetje weet hoe het product werkt en wat je ermee kan.


Ik heb tags gemaakt van aquarelpapier. Deze heb ik eerst gestempeld met een achtergrondstempel. Daarna heb ik met een embossing ink dauber de tag gedeeltelijk ingesmeerd en vervolgens de embossing glaze erover gestrooid en verhit met de heat tool. Aangezien de embossing glaze doorzichtig is, krijg je een mooi glanzend effect. De jurken van de mini paperdolls heb ik ingesmeerd met een embossing ink pen en vervolgens de embossing glaze erover gestrooid en verhit met de heat tool. Daarna heb ik ze verhoogd op de tags geplakt.



Gebruikte materialen:
  • D180501 "Old tags"  
  • CS0992 "Background Typewriter"
  • #TH94235 "Paper dolls mini"
  • Distress Embossing Glaze
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten