Pagina's

zondag 27 oktober 2024

Hocus Pocus

Vandaag laat ik weer eens een pagina uit mijn Art Journal zien.


De achtergrond maakte ik al een paar jaar geleden. Kijk hier hoe ik dat gedaan heb. Dat is het handige van art journalen, je hoeft niet meteen een pagina af te maken als je er geen inspiratie meer voor hebt. Soms is één laag maken al genoeg, om even lekker bezig te zijn en je hoofd leeg te maken. 


Deze achtergrond, die ik dus al eerder maakte, vond ik wel geschikt om er een Halloween pagina van te maken. Met een mask stencil en distress mica stain spray "hocus pocus" heb ik de sterren op de achtergrond gemaakt. Ook wilde ik de maan wat laten schijnen en ben ik met pastelkrijt aan de slag gegaan.


De maan heb ik gestanst uit aquarelpapier en bewerkt met distress mica stain "harvest moon" vervolgens op de cirkel van pastelkrijt geplakt. De letters heb ik ook bewerkt met distress mica stain. Het zijn 2 lagen letters geworden, zo "springen" ze er beter uit. Vervolgens het spooky huis er op geplakt en mijn pagina is klaar. 


Helaas is het glimmende effect van de  distress mica stain niet zo goed op de foto te zien.

Gebruikte materialen:
  • Distress Spray Stain "Prize Ribbon, Villainous Potion"
  • Distress Mica Stain "Hocus Pocus" , "Harvest Moon"
  • Mask stencil THMS111 "Stars"
  • Creatable LR0500 "Maan"
  • Creatable LR561 "Witch on broomstick"
  • 1902 Planner Essentials "Halloween set 2"

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten