Pagina's

zaterdag 5 oktober 2024

Kerst

Vandaag is het World Card Making Day.


Dit is eigenlijk de start van de kerstperiode voor kaartenmakers, maar zelf maak ik ze tegenwoordig het hele jaar door. Dus vandaag laat ik ook een kerstkaart zien.


Onlangs maakte ik al eerder cupcake-kaarten en het idee voor een sneeuwman op de cupcake lag toen ook al klaar om te maken. En aangezien ze bij 52WTC deze maand de challenge "een kaart die draait, schuift of beweegt" hebben, ben ik met deze kaart aan de slag gegaan. Deze sneeuwman cupcake kan nl. bewegen d.m.v. een wobble. Zie het filmpje hieronder.
 


Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 wit
  • Designpapier PK9107 "Paper bloc Don & Daisy"
  • Kaartkarton rood, wit, kraft, zwart
  • Glitterkarton goud
  • Collectable COL1481 "Cupcake by Marleen"
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa" 
  • Collectable COL1413 "Eline's Snowman"
  • Clear stamps EC0157 "Eline's Handlettering Kerstmis"
  • Glittersteentjes 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten