Pagina's

zaterdag 19 oktober 2024

Druipkaarsjes

Vandaag laat ik eens wat anders zien dan een kaart of Art Journal pagina.


Dit keer laat ik een paar druipkaarsjes zien die ik gemaakt heb. Je kan dit soort kaarsjes ook zo kopen, maar Tim liet zelf eens in een live van hem zien, hoe je ze zelf kan maken. Deze video kan je hier vinden. Het is al een oud filmpje, maar eindelijk nam ik eens de tijd ervoor om ze te maken.


Deze kaarsjes zijn in Halloween-style, maar als je ze bijv. witter maakt, kunnen ze prima door voor de kerst. Voor een eerste keer maken, vind ik ze aardig gelukt. Nu nog verzinnen wat ik er verder mee ga maken. 

Hieronder vind je nog 2 links naar video's van Tami, daar heeft Tim weer zijn inspiratie vandaan gehaald.

De door mij gebruikte materialen:
  • Lijmpistool
  • Papier
  • Acrylverf
  • Crayons
  • Zwart naaimachine garen 

  
 
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten