Pagina's

zondag 30 januari 2022

Maanlicht

Vandaag laat ik weer eens een pagina uit mijn Art Journal zien.


Voor deze pagina ben ik geïnspireerd door een video van Janet Blaauw. Ik ben dit keer aan de slag gegaan Distress Spray Stain. Door een pagina in te sprayen en de andere pagina erop te leggen, heb je meteen 2 pagina's met een mooie achtergrond.


De bodem heb ik gemaakt door zwarte inkt te blenden en de maan is gemaakt met een cirkel mask stencil en witte inkt. De bus en palmbomen zijn uitgestanst uit zwart karton. En de sterrenhemel is gemaakt door te spetteren met witte aquarel verf. 


Verder wat witte accenten gemaakt met een gelpen, zodat het net lijkt of de maan daar om schijnt. Ik ben best wel tevreden met het eindresultaat.


Gebruikte materialen:
  • Distress Spray Stain "prixe ribbon, villainous potion"
  • Inkt Versafine "Onix black"
  • Inkt VersaMagic "Cloud White"
  • Gelpen wit
  • Auquarelverf "White Gold"
  • Kaartkarton zwart
  • 1788 "Summer journal special"
Knutselgroetjes,


1 opmerking: