Pagina's

donderdag 13 januari 2022

Fijne Kerst

Het is weer donderdag, kerstkaartendag.


Afgelopen weekend was ik aan de slag gegaan voor een challenge bij MD. Toen had ik een idee voor een kaart in mijn hoofd, die uiteindelijke resulteerde in drie verschillende kaarten. Dit is de tweede kaart geworden die uit mijn handen kwam. De eerste kaart kan je hier bekijken. 
 

Gebruikte materialen:
  • Topvouwkaart wit 10.5x14.8cm (helftA4) 
  • Kaartkarton wit , bruin, olijfgroen, kraft 
  • Creatable LR0181 "Dennetak"
  • Creatable LR0556 "Forest trees"
  • Creatable LR0489 "Tiny's deer head"
  • Craftable CR1352 "Labels (basic shape)"
  • Collectable COL1343 "Shield"
  • Designfolder DF3419 "Snowflakes"
  • Clear stamps CS0979 "Kerstwensen"
  • Twine
  • Organza lint 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en leuk gedaan met het embossing! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Patricia! Heerlijk als je zo lekker geïnspireerd bent dat er meerdere kaarten ontstaan!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart met dat statige rendierhoofd Patricia.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee heel mooie kerstkaarten Patricia.
    Het label met de gnoom vind ik heel leuk, maar ook het label met de mooie rendierkop is prachtig. Door ze sober te houden komen de labels erg mooi uit op de kaarten.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen