Pagina's

donderdag 20 januari 2022

Magic of Christmas

Ja, het is weer donderdag, kerstkaartendag.


Vandaag laat ik nogmaals een kaart zien met een label erop, kaart nummer 3. Eigenlijk was dit het eerste idee dat ik had, maar ik had al eens een soort gelijke kaart gemaakt die ook al met een challenge had meegedaan. Ook had ik het idee om een andere auto te gebruiken, maar de andere auto's die ik heb waren eigenlijk allemaal te breed. Dat kwam mooi uit, want deze Fiat heb ik nog niet zo veel gebruikt, en ik vind hem zo leuk. De achtergrond heb ik gemaakt door de sneeuwvlokken te stempelen met versamark en daarma te verhitten met witte embossingpoeder. Vervolgens heb ik het geblend met distress ink "broken china". Het label heb ik verhoogd opgeplakt. 


De vorige twee kaarten met label er op kan je hier en hier vinden, mocht je ze nog niet gezien hebben.

Gebruikte materialen:
  • Topvouwkaart wit 10.5x14.8cm (helftA4) 
  • Kaartkarton wit , olijfgroen, rood
  • Design papier PK9113 "Classic Christmas"
  • Creatable LR0609 "Fiat"
  • Creatable LR0556 "Forest trees"
  • Craftable CR1352 "Labels (basic shape)"
  • Craftable CR1488 "Presents by Marleen"
  • Clear stamps HT1611 "Border Snow"
  • Clear stamps MM1630 "Art Stamps - Hello Fall"
  • Clear stamps HT1628 "Hetty's Happy Pinguins"
  • Bakerstwine
  • Organza lint 
  • Plaksteentjes



Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een bijzondere labelkaart, Patricia, wat gaat het mooi in de achtergrond op! Heel gaaf, ook, die Fiat!
    Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk kaartje! Die fiat is geweldig! Leuk gedaan hoor,de hele sfeer is kerst. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaart en ik vind die fiat superleuk. Mooie achtergrond heb je gemaakt en ik vind het zo leuk dat de auto haast bezwijkt onder de pakjes hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een superleuke kaart gemaakt. Heel mooi met de Fiat. Je brengt me op een idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Patricia! Heel vrolijk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen