Pagina's

donderdag 6 januari 2022

Fijne feestdagen

Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien, het is nl weer donderdag, kerstkaartendag.


Dit jaar is mij streven om weer meer kerstkaarten te maken, mijn voorraad van de afgelopen jaren is nl aardig geslonken. Aangezien ik bij de challenge van 52WTC een sketch zag, ben ik daarmee aan de slag gegaan. Onlangs had ik al een verjaardagskaart gemaakt met een soortgelijke sketch, dus ik had de smaak een beetje te pakken om een sketch te gebruiken. Voor deze kaart ben ik op zoek gegaan naar bijpassende kerstpapiertjes voor bij het kerstsnoesje. Ik heb diverse papiertjes gebruikt uit verschillende papierblokjes van MD, toch leuk dat dit allemaal te combineren is.


Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15x15cm 
  • Designpapier PB7040 "Eline's Scandinavian Winter"
  • Designpapier PK9077 "Winterworld"
  • Designpapier PK9168 "I love Holland"
  • Knipvel 3DHM0057 "Snoesjes"
  • Craftabale CR1561 "Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


8 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart en het snoesje is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch Patricia!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt volgens de schets Patricia.Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging, Patricia. Die snoesjes blijven toch altijd leuk. En je goede voornemen kan ik alleen maar toejuichen, natuurlijk! Gezellig!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt Patricia. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje met dat Snoesje ! Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele "snoezige" kaart !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart met het snoesje Patricia.
    Leuke sketch ook, daar zijn al veel kaarten mee gemaakt heb ik gezien op de blogs.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen