Pagina's

donderdag 30 december 2021

Dear Santa

Dit keer laat ik weer eens een dubbel pagina uit mijn (Kerst) Art Journal zien.

 

Een paar maanden geleden was ik aan deze pagina's begonnen, maar heb ze onlangs pas afgemaakt. Ik had de achtergrond eerst bewerkt met distress ink (rechts op foto onder), maar ik was niet zo blij met het resultaat passend bij het idee dat ik had. Vervolgens ben ik er met acrylverf en een babydoekje overheen gegaan (links op de foto onder). dat resultaat was beter naar mijn zin. Het leuke vind ik dat je nog een beetje de eerste laag erdoorheen ziet.


Vervolgens heb de achtergrond bewerkt met een stencil, diverse stempels, embossingpoeder en gespetterd met witte gesso. 


Het focuspunt is de brievenbus, waarin de brieven aan de kerstman zitten.
Toen ik met deze pagina's bezig was, ontstond het idee voor een kaart die ik vervolgens eerst gemaakt heb, voordat ik met deze pagina's verder ben gegaan. Dat is het makkelijke van werken in een art journal, je kan dat even laten liggen het hoeft niet meteen af. Kijk hier als je de kaart wil bekijken.



Gebruikte materialen:
  • Creatable LR0378 "Fir tree"
  • Creatable LR0500 "Moon"
  • Craftable CR1518 "Envelop set by Marleen"
  • Craftable CR1519 "Mailbox by Marleen"
  • Collectable COL1340 "Eline's Santa sleigh"
  • Collectable COL1449 "Alphabeth XL"
  • Clear stamps EC0142 "Eline's X-mas mail"
  • Clear stamps CS0880 'Christmas around the world"
  • Clear stamps CS123 "Color chart"
  • Mask stencil THMS097

Knutselgroetjes,


1 opmerking:

  1. Prachtige pagina's heb je gemaakt Patricia.
    De achtergrond is mooi geworden.
    Leuke details zijn er te zien op je pagina's.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022.
    Groetjes ANtje

    BeantwoordenVerwijderen