Pagina's

dinsdag 28 december 2021

Van harte

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien.


Bij MD hebben ze dit keer een sketch als thema voor de challenge. En aangezien ik nog een verjaardagskaart nodig had, ben ik met de sketch aan de gang gedaan. Ik wist welke cirkelmal ik ging gebruiken, aangezien ik die onlangs voor mijn verjaardag had gekregen. Toen moest ik de andere spulletjes erbij zoeken, zoals een plaatje en designpapier. Soms lijkt een sketch makkelijk om te gebruiken, maar dan vind ik het vaak moeilijk doordat ik bijv. niet de juiste combinatie van papier kan vinden. Ik wilde nl. eerst met een blauw Snoesje aan de slag. Maar toen ik een andere kleur Snoesje nam, kon ik wel de juiste combinatie van papier vinden en was de kaart zo gemaakt. Dit keer heb ik ook eens de binnenkant van de kaart bewerkt.



Gebruikte materialen:
  • Kaart wit 15x15cm
  • Knipvel 3DHM0054 "Snoesjes"
  • Crafttable CR1560 "Van Harte Cirkel by Marleen"
  • Designpapier PK9105 "Belle Fleur"
  • Designpapier PK9147 "Aqua Color"
  • Creatable LR0261 "Topirary and butterfly"(vlinder)
  • Plakparels

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:

Knutselgroetjes,


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Patricia, vind de kleuren ook super!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling.
    Suzan DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve verjaardagskaart heb je gemaakt met Snoesje Patricia, erg leuk!
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met een lief plaatje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje is dit!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig gelukt Patricia.
    Ja combi's maken kan soms lastig zijn.
    Gezellig dat je meedoet met onze sketchchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaart en leuk idee om de binnenkant ook te bewerken!
    Leuk dat je meedoet met de “Sketch” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen