Pagina's

dinsdag 7 december 2021

Opkikkerbord

Dit keer laat ik een memobord zien.


Het is een opkikkerbord geworden, om bijv. beterschapskaarten tussen te stoppen of aan de knijpers te hangen. Ik heb dit bord in mixed media stijl gemaakt. Ik heb designpapier in kleine stukjes geknipt en vervolgens met gel medium, ietsje overlappend, op het canvasbord geplakt. Vervolgens heb ik het geheel op kleur gebracht met acrylverf. Vervolgens nog een scriptstempel gebruikt en jutetouw eromheen gewikkeld. Eén kikker hangt aan het touw en kan verschoven worden. De onderste kikker heb ik er opgeplakt, net als de lieveheersbeestjes en smiley en een leuk kaartje eraan gehangen.

Gebruikte materialen:
  • Canvas 30x40 cm
  • Collectable COL1352 "Eline's frogs"
  • Collectable COL1388 "Photoframes"
  • Craftable CR1508 "Punch die Smiley's"
  • Craftable CR1539 "Punch die Lucky"
  • Clear stamps CS0986 "Opkikkertje"
  • Scriptstempel
  • Jutepapier
  • Houten knijpers
  • Jute touw
Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten