Pagina's

donderdag 2 december 2021

Kerstsok

Vandaag laat ik een kerstkaart zien, het is tenslotte donderdag, kerstkaartendag.


Jeetje wat gaat de tijd toch hard. Over een paar weekjes is het alweer kerst. Dit jaar heb ik niet zoveel kerstkaarten gemaakt, ik hoop dat ik er nog genoeg over heb van afgelopen jaren. We zullen het zien als ik ze binnenkort weer ga schrijven. 
Voor deze kaart ben ik met de kerstsok van Marleen aan de slag gegaan. En verder heb ik oude malletjes gebruikt die ik leuk blij vinden, zoals die ondeugende rudolf. Ook heb ik wat kerststerren toegevoegd. Vind het een leuke vrolijke kaart geworden, eigenlijk zonde om hem te versturen.

Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit, groen, rood
  • Designpapier PK9168 "I love Holland"
  • Glitterpapier wit
  • Craft stencil PS8103 "Stocking by Marleen"
  • Collectable COL1391 "Eline's Santa"
  • Collectable COL1369 "Eline's Reindeer"
  • Creatable LR0142 "Poinsettia mini"
  • Creatable LR0136 "Denneboom"
  • CS1058 "Banners by Marleen" 
  • 45.8275 'Wreath 4 season" (hulstblaadjes)
  • Clear stamps EC0151 "Eline's Kerstwensen"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kerstsok, Patricia! Erg geinig ook met Rudolf die zo over de rand hangt. Ik word er gelijk vrolijk van!
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk geworden Patricia. Heel mooi zoals je de kerstssok hebt gedecoreerd, ik snap wel dat je hem zelf wilt houden hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstsok Patricia! Lekker vrolijk.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke creatie Patricia,
    bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstsok Patricia,!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke kerstsok
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt Challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstsok heb je gemaakt voor onze challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstsok Patricia, leuk afgewerkt ook.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kerstsok Patricia
    Bedankt voor het meedoen met mijn “Kerst met bloemen” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen