Pagina's

zondag 5 december 2021

Pietenpost

Vandaag laat ik wat Sinterklaascadeautjes zien.


Dit jaar heb ik wederom wat leuks gemaakt voor op het Sinterklaascadeautje. Je ziet van die leuke voorbeeldjes voorbijkomen, vooral op het blog van Marleen. Dus die heb ik als inspiratie gebruikt voor deze Pietenpost. Zoveel Sinterklaas malllen of stempels heb ik niet, maar ik kom toch aardig ver met de spulletjes die ik wel heb. Dat is ook eigenlijk wel leuk, kijken wat je wel hebt en kijken of je dat op een andere manier kan toepassen. Zo heb ik de maan gewoon van een cirkelstans gemaakt en nog een een keer gestanst om de "hap" uit de maan te halen.



Gebruikte materialen:
  • Kaartkarton wit, kraft, blauw, zwart
  • Craftable CR1391 "Basic: Ticket"
  • Craftable CR1487 "Presents bag by Marleen"
  • Craftable CR1488 "Presents by Marleen"
  • Creatable LR0496 "Sint & Piet"
  • Creatable LR0556 "Trees"
  • Clear stamps PL1510 "Calendarium"
  • Creatable LR0353 "Horizon Village
  • Clear stamps EC0159 "Eline's Handlettering-script"
  • CS1058 "Banners by Marleen"
  • Cadeaupapier
Fijne Sinterklaasavond!


Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten