Pagina's

donderdag 23 december 2021

Prettige kerstdagen

Vandaag laat ik nog een paar kerstkaarten zien.


Dit keer heb ik een serie kaartjes gemaakt. Ik had nog een paar "snelle" kaarten nodig en dit idee had ik al een tijdje in mijn hoofd. Simpel met een stans en een stempel een leuke kerstkaart gemaakt. 


Hieronder zie je ze met zijn 4-tjes bij elkaar.


Hieronder een overzichtje van de kaarten die ik dit jaar gemaakt heb. Het zijn er dit jaar niet zoveel geweest, gelukkig had ik nog een voorraadje van vorig jaar. 



Gebruikte materialen:
  • Kaart rood en groen A6
  • Craftable CR1486 "Christmas lights by Marleen"
  • Clear stamps 130501/1828 "Handletter - woorden kerst"
  • CLNestXXL 24 "XXL rechthoek met stikrand"

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


4 opmerkingen:

  1. Mooie snelle kaartjes! Een leuke serie heb je nog gemaakt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes en fijne dagen. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kaartjes Patricia. En zo snel zijn ze denk ik niet eens, met al die kleurtjes.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke serie Patricia, mooi die feestelijke lampjes.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanuit hier hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke serie !!!!!
    Hou van de eenvoud !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen