Pagina's

zaterdag 8 januari 2022

Let's party

Vandaag laat ik een verjaardags-/jubileumkaart zien.


Deze kaart heb ik gemaakt voor één van de hobbywinkels waar ik af en toe mijn hobbyspulletjes koop en de leuke "lives" bekijk. Zij hebben op het moment een leuke kaartenwedstrijd, omdat zij a.s. donderdag 15 jaar bestaan.


Het model dat ze willen zien is een topvouwkaart, zodat ze de kaarten aan een slinger op kunnen hangen in de winkel. Erop zit nog een kleine versie van een topvouwkaart waar weer een vakje in is verwerkt om bijv. een label in te doen.


Ik vond het wel leuk om met de kleuren van hun logo aan de gang te gaan (ik was niet de enige met dat idee 😊). De achtergrond op de voorkant, het label en de bloemen heb ik geblend met Distress Oxide "picked raspberry" en vervolgens ben ik met een babydoekje en een mask stencil eroverheen gegaan.


De achtergrond en het zwarte vel heb ik voorzien van een stikrandje en op het wit heb ik een doodle stikrandje gemaakt. De tekst heb ik zelf bedacht, geïnspireerd door een kerststempel die ik heb.



De binnenkanten van de kaart en zelfs de achterkant heb ik voorzien van diverse bloemen.



Gebruikte materialen:
  • Topvouwkaart wit 10.5x14.8cm (helftA4) 
  • Kaartkarton wit, zwart
  • DF3454 "Karin Joan's Letter Board"(letters voorkant vd kaart)
  • 1741: Planner Essentials 23 "Retro Alphabet Trio"
  • 1736: Reinforcement variety"
  • D180501 "Old tags"
  • Flower Layers #9
  • Mask stencil 470.715.039 "Dutch Mask Art A5 Party"
  • Bloemenpons 2 maten
  • Washi tape zwart/wit gestreept
  • Organza lint

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:

Knutselgroetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten