Pagina's

vrijdag 14 januari 2022

Beterschap

Vandaag laat ik een beterschap kaart zien.


Deze vrolijke fruitmand heb ik gemaakt voor een vriendin van mij. Zij was, samen met haar gezin, ziek, dus dat verdiende wel een leuke kaart. Ik vond het leuk om de kikker te verstoppen tussen al het fruit. 

Gebruikte materialen:
  • Kaart A6 kraft
  • Designpapier 416657 "Spring"
  • Creatable LR0404 "Tiny's Basket"
  • Collectable COL1469 "Fruit by Marleen"
  • Collectable COL1352 "Eline's frogs"
  • Craftable CR1212 "Tags en tickets"
  • 1786 AJS "Journal Edges"
  • Clear stamp CS0894 "Beterschap"





Knutselgroetjes,


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de fruitmand. Heb onlangs ook zoiets gemaakt. Komt nog op mijn blog. Heel mooi met de kikker. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke beterschapskaart Patricia.
    Leuk met de kikker in de fruitmand!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen